אינטרנט ככלי שיווק לעסק

היום האינטרנט משמש ככלי חשוב לחיפוש אחר מידע ברשת, לערוך השוואת מחירים והשוואה בין מוצרים בצורה נוחה ונגישה לכולם.

לקוחות אוהבים להיכנס לאתר ולהשוות בין עסקים שונים,
באתר הם מרגישים שאף אחד לא לוחץ אותם ושום איש מכירות לא מכריח אותם למדוד או לקנות ולכן הם מרגישים בנוח לבחון מוצרים ולהתלבט רבות היכן ולבצע את הקניה.

האינטרנט מכיל מידע רב אשר חשוף לציבור וללקוחות.
ברצוננו שיהיה אתר רשמי של העסק שלנו אשר יוכל לפרט אחר יתרונותיו של העסק שלנו על פני עסקים אחרים, על המבצעים של העסק ועל השירות אותו אתם מספקים.
ולכן חשוב השימוש בשירותיו של בניית אתרים לעסק.

שיווק באינטרנט

לאחר שסימנו עם תהליך בניית אתרים לעסקים, יש להמשיך ולתפעל את האתר.
עדכון של התוכן,השירותים, מבצעים חדשים, העלאת תמונות וסרטונים מהעסק.
מה שחשוב לנו שהלקוחות אכן יראו את המבצעים והעדכונים החדשים שלנו באתר,
אז חוץ מלספר להם על האתר החדש שלכם, ושיכנסו להתעדכן, תוכלו להשתמש בשירות קידום אתרים.

קידום אתרים הנו שיווק של האתר שלכם בכל רחבי האינטרנט, כתיבת תכנים רבים לאתר שלכם,
ועוד עבודה רבה וזאת על מנת שהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בחיפוש אחר מוצרים או שירותים שהעסק שלכם מציע.

לקידום אתרים יש שני מסלולים אשר תוכלו לבחור :
* קידום אתרים אורגני – זהו קידום טבעי של האתר שלכם במנועי החיפוש.
אתר שמופיע בתוצאה הראשונה הוא בדרך כלל אתר ברמה גבוה, אתר שיש בו תכנים איכותיים וקודם על ידי מומחי שיווק.

*קידום אתרים ממומן – שיווק האתר באמצעות המודעות המופיעות בחיפוש של גוגל אחר ביטוים הקשורים לעסק שלך,
בקידום אתרים מומן תוכלו לקבוע תקציב יחד עם מומחה השיווק שיתאים לכם.

היתרונות בקידום הממומן הוא שלקידום כזה התוצאות הם ודאיות, ההופעה בתוצאות הראשונות היא החל מהיום הראשון,
והתשלום מבוצע לפי מספר כניסות לאתר לפי המודעה.

לעומת זאת ישנו חיסרון אחד, שלא כולם אוהבים להיכנס למודעות, למרות שאפילו חלק גדול לא שמים לב בכלל שזוהי מודעה.
היתרון בקידום אתרים אורגני הוא שהאתר מופיע בתוצאות הראשונות באופן קבוע, ואנו לא משלמים לפי כמות הכניסות לאתר ולכן הפוטנציאל שלו הוא עצום.

לסיכום כיום כדי להיות עסק מצליח הנכם חייבים להשתמש בשירותי האינטרנט המצעים שירות של בניית אתרים לעסקים ושיווק באינטרנט.